  • 11. Data: 2005-11-26 13:20:12
    Temat: Re: Wspolnota, czesci wspolne
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Marius Horak" <n...@e...con> napisal w wiadomosci
    news:43881f94_4@mk-nntp-2.news.uk.tiscali.com...

    > O, widze ze uwazasz ze oni moga zmienic prawo budowlane ktore mowi ze
    > wklad musi byc.

    Nie zrozumiales mnie. Wspólnota moze sie (glupio) upierac, ze nie zgadza
    sie na zainstalowanie przez ciebie wkladu i w konsekwencji nie móglbys
    zainstalowac kotla gazowego.

    > Ano, jak wyzej. Jak zgody nie wyraza to znaczy za sa wazniejsi od prawa
    > budowlanego. Wspaniala logika.
    > Prawo mowi ze powierzchnia wewnetrzna musi odpowiadac jakis tam
    > wymogom. Wiec zabezpieczenie musi byc czy ktos chce czy nie chce.

    Ano, jak wyzej ;)

    > A ja
    > wlasnie chce tylko by przce byly prowadzone pod nadzorem Wspolnoty.

    Wspólnota nie zajmuje sie nadzorowaniem robót budowlanych, od tego sa
    uprawnieni fachowcy. Natomiast wspólnota zgadza sie lub nie na ingerencje
    w czesci wspólne budynku.
    Tak naprawde ty chcialbys aby wspólnota sfinansowala ci wklad kominowy a
    oni nie maja w tym interesu wiec nie zaplaca, i slusznie.

    > Wklad kominowy sluzy to tego by dostosowac budynek do przepisow
    > budowlanych. Usuniecie wkladu moze byc lamaniem przepisow.

    Alez komin jest zgodny z prawem budowlanym. Nic nie musisz zmieniac o ile,
    tak jak dotad, bedziesz mial piec weglowy.