    From: "Maxx" <delfin1a{SPAM}@poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojsko- trudna sytuacja rodzinna
    Date: Tue, 4 Feb 2003 15:11:46 +0100

    Witam

    Jestem w dosc nietypowej sytuacji i prosze osoby ktore moglyby mi cos
    doradzic o pomoc. Wiem ze to moze troche glupio wygladac/brzmiec bo kazdy
    moze tak napisac ale nie wiem do kogo sie zwrocic o pomoc. Otoz jestem w
    ciezkiej sytuacji rodzinnej tzn. obecnie zyje z mama ktora jest na rencie a
    ja jestem od miesiaca na zasilku ojciec nas zostawil z dlugami (okolo
    100,000 moge miec dokumenty od komornikow itd.). Wlasnie skonczylem 24 lata
    i jestem odroczony od sluzby wojskowej do czerwca. Glownie o to mi sie
    rozchodzi ze nie zostawie samej mamy bo wtedy to juz calkiem sie zalamie.
    Slyszalem w radiu ze od marca ma wejsc ustawa ktora daje mozliwosc
    odrobienia sluzby wojskowej w policji (ustawa obejmuje Malopolske).
    - jak zaczac staranie o odroczenie/zamiane sluzby wojskowej i do kogo sie
    udac?
    - jezeli sie nie zglosze po bilet to przyjada po mnie - co mi grozi jezeli w
    jednostce usiade przed brama i nie bede chcial przyjac broni, ubran itd.?
    - jaki wyrok moge otrzymac od sadu (nie bylem karany)?

    dziekuje i prosze o odpowiedz