  • 1. Data: 2009-02-12 18:05:40
    Temat: WKU - i (oficjalnie) po poborze
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    I dzisiaj nastapil koniec PRLu ;-)

    http://www.biuletyn.mon.gov.pl/pliki/File/ustawy/Dz_
    U_MON_Nr_22.09.pdf

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-02-12 18:18:45
    Temat: Re: WKU - i (oficjalnie) po poborze
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafal M pisze:

    > I dzisiaj nastapil koniec PRLu ;-)

    Tylko co to ma wspólnego z prl-em?

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-02-13 15:03:51
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Lut, 19:18, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Tylko co to ma wspólnego z prl-em?

    Bezplatna praca dla panstwa w czynie spolecznym pod grozba kary?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-02-13 15:16:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 13, 4:03 pm, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Bezplatna praca dla panstwa w czynie spolecznym pod grozba kary?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    W PRL'u byla tez woda w kranie, czy obecna wode w kranie uwazasz za
    relikt prl?

  • 5. Data: 2009-02-13 18:37:38
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 16:03:51 Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

    > Bezplatna praca dla panstwa w czynie spolecznym pod grozba kary?

    W wojsku nie byłem, ale praca i wojsko(mowa o żołnierzach poborowych) nie
    bardzo idzie w parze. Piszę to na podstawie tego co usłyszałem od tych co
    byli.

    --
    Scowron

  • 6. Data: 2009-02-13 18:53:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BK pisze:

    > W PRL'u byla tez woda w kranie, czy obecna wode w kranie uwazasz za
    > relikt prl?

    A co, masz chlorowaną? ;->

  • 7. Data: 2009-02-15 19:10:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafal M pisze:

    > Bezplatna praca dla panstwa w czynie spolecznym pod grozba kary?

    A ty myślisz że to tylko w prl-u była powszechna służba wojskowa? Gdzie
    ty żyjesz?
    W wielu krajach nadal tak jest.

    --
    @2009 Johnson