    From: "Abakus" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: W jakim terminie Era ma zwrocic pieniadze?
    Date: Tue, 9 Mar 2004 18:34:58 +0100

    Witam:)
    mam pytanko do osob znajacych sie na przepisach, otoz skonczyla mi sie umowa
    w ERA GSM , ostatni rachunek byl z abonamentem na przod ktory musialem
    zaplacic gdyz umowa konczyla mi sie 4 dni po okresie rozliczeniowym.
    Wyslalem list do ERY pytajac czy musze placic caly abonament na cztery dni,
    tam dostalem list ze przy nastepnym okresie rozliczeniowym ta kwota zostanie
    mi zwrocona. I tak wiec wystawili mi fakture 13,02,2004 ze mam do zwrotu
    pewna kwote. Ale nie bylo ani daty kiedy ta kwota bedzie zwrocona. Zawsze
    jak rachunki przychodzily na czarno pogrubiona czcionka bylo termin
    platnosci 27 dzien miesiaca. Juz minol prawie miesiac od wystawienia faktury
    a pieniedzy ani widu ani slychu:(
    Tak z ciekawosci ile oni maja czasu na zwrot pieniedzy??? moze ktos sie
    orientuje to tak z ciekawosci.
    Wydaje mi sie ze postapili ze mna bardzo nie ladnie. i napewno nie
    zachecajac do zostania u nich ponownym klijentem
    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
    Grzesiek