  • Data: 2005-07-17 18:05:24
    Temat: Urzad Skarbowy namieszal!
    Od: "John Doe" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam taki problem - skladalem zeznanie podatkowe (os. fiz.) - wpisalem sobie
    1%, tylko wplacilem niestety po zlozeniu zeznania.
    NAtychmiast jak to odkrylem (jakies parę dni po temrinie złożenia zeznania)
    wysłałem korektę pita i bodajże wyjaśniłem w piśmie o co chodził. Jako ze
    przedtem miałem nadpłatę (znaczy oni mieli mi zwrócić parę PLN), a po
    korekcię niedopłatę (0,80 PLN bodajze), wysłałęm im przelewem złotówkę z
    tytułem wpłaty.

    NIedawno dostałem przelew NAPŁATY z pierwszego pita (nieskorygowanego) oraz
    jakieś wezwanie (jako, że obecnie nie mieszkam, gdzie zameldowanie - jeszcze
    do mnie idzie).

    Pierwsze pytanie - czy powinienem zwrócić tą NADPŁATĘ (któa mi się nie
    należy - rozumiem, że oczywiście TAK.

    Ale drugie pytanie - w jakim terminie - natychmiast, po wyjaśnieniu, po tym
    aż zażądają...

    Trzecie pytanie - czy coś mi grozi za to ;).

    Pozdrawiam i czekam z na dobre rady...

    Daniel

    All you need is eCracow.com