  • 1. Data: 2006-08-30 21:28:38
    Temat: Upłynięcie terminu gwarancji budowlanej...
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Chciałem zapytać, jak zmusić wykonawcę budynku mieszkalnego do naprawy
    fuszerek zgłoszonych PRZED upływem terminu gwarancji (3 lata).
    Właściciele wielokrotnie przed upływem terminu gwarancji zgłaszali "do
    protokołu" czyli ustnie usterki polegające na niedostatecznej izolacji
    daszku nad wiatrołapem, w wyniku czego woda deszczowa przedostawała się
    po ścianie i spowodowała powstanie grzyba. Wykonawca obiecywał
    wielokrotnie naprawę, i w 2004 roku upłynął termin gwarancji.
    Właścicielka była onegdaj u wykonawcy i ten kazał Jej sformułować
    żądanie z podaniem podstaw na piśmie. Pomóżcie na co można się powołać w
    takim piśmie (ani ja ani sąsiadka nie jesteśmy prawnikami), żeby było
    ono skuteczne...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz