  • 1. Data: 2005-03-24 19:32:19
    Temat: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Od: anikt <a...@u...interia.pl>

    Witam,

    Mam taki problem, wynajmuje mieszkanie i właściciel podpisał ze mna
    umowe jednak nie dostarczyl mi do tej pory jej kopi co mam zrobic? Jest
    ona mi jednak potrzebna! Bo rownie dobrze moze powiedziec ze nie
    podpisywal z nami umowy i co wtedy? Moze mnie wyrzucic? Troche sie tym
    martwie choc mam potwierdzenie z banku, ze wplaciclem mu czynsz i sadze
    ze w gruncie rzeczy jak zglosze to skarboemu czy ... No wlasnie co
    zrobic. Pomozcie.

    Poza tym jak jest z ustawa o prawach lokatora istnieje czy nie? Czy moge
    prosic o link do aktualnej wersji bo podobno sie cos zmienilo.

    czekam z niecierpliwoscia
    anikt

  • 2. Data: 2005-03-24 20:28:43
    Temat: Re: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > martwie choc mam potwierdzenie z banku, ze wplaciclem mu czynsz i sadze
    > ze w gruncie rzeczy jak zglosze to skarboemu czy ... No wlasnie co

    Nie przejmuj sie tym i zbieraj wszystkie rachunki i dowody wplat. Pij z
    nim wodke regularnie i udawaj ze sluchasz wszystkich jego żali :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-24 21:19:02
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    >martwie choc mam potwierdzenie z banku, ze wplaciclem mu czynsz i sadze >ze
    >w gruncie rzeczy jak zglosze to skarboemu czy ... No wlasnie co zrobic.
    >Pomozcie.

    jasne, polaczkowo - trzeba zgłosić to do skarbowego
    a potem jeszcze do ksiedza, by z ambony wyśmiał
    zadzwoń też do radia maryja
    rrrany, strzeż mnie panie przed takimi lokatorami

    chillin

  • 4. Data: 2005-03-24 21:30:13
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "chillin" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jasne, polaczkowo - trzeba zgłosić to do skarbowego
    > a potem jeszcze do ksiedza, by z ambony wyśmiał
    > zadzwoń też do radia maryja
    > rrrany, strzeż mnie panie przed takimi lokatorami

    No tak, najlepiej w tym kraju wychodzi robienie wszystkiego na lewo...

    Pozdr
    Onzo

  • 5. Data: 2005-03-24 21:38:18
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

    > No tak, najlepiej w tym kraju wychodzi robienie wszystkiego na lewo...
    >
    > Pozdr
    > Onzo

    na lewo nie, ale do zgłaszania do us jest tu wynajmujący, a nie najemca

    chillin

  • 6. Data: 2005-03-25 03:05:20
    Od: anikt <a...@u...interia.pl>

    chillin wrote:

> [...]
    > a potem jeszcze do ksiedza, by z ambony wyśmiał
    > zadzwoń też do radia maryja
    > rrrany, strzeż mnie panie przed takimi lokatorami

    Czlowieku o czym ty mowisz, prosilem o pomoc osoby ktore maja znajomosc
    prawa RP, a Ty wydaje mie sie jestes jednym z tych pokrzydzonych jesli
    nie nieasz nic do powiedzenia to nie spammmmmmmoj!!!!!

    anikt

  • 7. Data: 2005-03-25 10:17:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czlowieku o czym ty mowisz, prosilem o pomoc osoby ktore maja znajomosc
    > prawa RP, a Ty wydaje mie sie jestes jednym z tych pokrzydzonych jesli nie
    > nieasz nic do powiedzenia to nie spammmmmmmoj!!!!!

    a Ty nie uzywaj slow ktorych znaczen nie znasz

    P.

  • 8. Data: 2005-03-25 22:40:22
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

> [...]
    > prawa RP, a Ty wydaje mie sie jestes jednym z tych pokrzydzonych jesli nie
    > nieasz nic do powiedzenia to nie spammmmmmmoj!!!!!

    spamowanie to jedno, a moja odpowiedź która nie musi ci się podobać to
    drugie
    będę ośmieszać takie postępowanie, które polega na "a może zgłoszę do
    USkarbowego"
    jak ci nie odpowiada to, że nie dostałeś od wynajmującego egzemplarza umowy,
    to po go poproś o ten egzemplarz
    nie chce dać? trudno, powinien dać
    a ty chcesz zgłaszać to do US - takie postępowanie mnie śmieszy

    chillin