    From: d...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ułaskawienia a zatarcie skazania.Pytanie??
    Date: 14 Feb 2004 08:29:29 +0100

    Witam!

    Mam pytanie w 2001 roku zapadl wyrok skazujacy na 2 lata w zawieszeniu na
    5.Wymazanie z rejestru nastapi w lipcu 2006 roku.Jednak w tym momencie mam
    szanse podjac prace niestety wymagane jest tam zaswiadczenie o karalnosci.
    Czy rozpoczynajac w marcu procedure ulaskawienia mam jakiekolwiek szanse na:

    1.Zakonczenie jej do lipca/sierpnia 2004 ??
    2.Uzyskanie jej
    3.W przypadku uzyskania czy nastapi wymazanie wpisu z Centralnego rejestru.

    Bardzo zalezy mi na konkretnej odopowiedzi (wiem ze grzechy mlodosci trzeba
    placic)ale prosze was o pomoc.

    Do kogo kierowac swoje pismo??Rozumiem ze mam je skierowac do Sadu ktory wydal
    wyrok czy rownoczesnie moge wyslac pismo do prezydenta.W jaki sposob przebiega
    procedura ulaskawienia czy bedzie jakas sprawa ??Ile czasu czeka sie na decyzje
    w przypadku pozytywnej opini sadu??

    Dziekuje raz jeszcze za pomoc
    Davidian

    Aha czy warto w tej kwesti skorzystac z uslug prawnika??