  • 1. Data: 2002-07-07 18:53:34
    Temat: Ukradli telefon z aktywacja - zastępczy
    Od: "Krzysztof Naumowicz" <f...@w...pl>

    Cześć !
    Właśnie kumplowi na mieście ukradli (Olsztyn) , trochę go przy okazji
    pocięli. Karte zablokował, ale... aparat był zastępczy (Mitsubishi Trium) bo
    jego Nokia 3330 była w serwisie. Co teraz ma zrobić? Jutro idzie do salonu z
    którego był aparat. Bedzie musiał oddać wartość Mitsubishi? Był uzywany.
    Ile? Proszę o pomoc. Pilne !!!

    --
    Pozdrawiam. Krzysztof.

  • 2. Data: 2002-07-07 19:15:43
    Temat: Re: Ukradli telefon z aktywacja - zastępczy
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 7 Jul 2002 20:53:34 +0200, Krzysztof Naumowicz napisał/napisała:
> [...]
    > którego był aparat. Bedzie musiał oddać wartość Mitsubishi? Był uzywany.

    IMHO
    1) Obdukcja
    2) jakas notka policji
    3) zimna krew :)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-07-07 20:11:02
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Sun, 7 Jul 2002 19:15:43 +0000 (UTC), uzytkownik Papik
    i wyszlo z tego co nastepuje:

    >IMHO
    >1) Obdukcja

    Fakt.

    >2) jakas notka policji

    Proponowalbym protokol z czynnosci. Wystraczy poprosci, a raczej
    zazadac. Z tych notatek urzedowych to prokurator ma czesto niezly
    polew i nic wiecej.

    >3) zimna krew :)

    ja tu kolege odeslalem w kwestii prawnej, bo prawo zobowiazan powie ze
    to bylo uzyczenie i ze bioracy w uzyczenie (twoj kumpel) ponosi casus
    mixtus (zaostrzona odpowiedzialnosc w razie utraty przedmiotu), ale ze
    kradziez powoduje powstanie kolejnego stosunku zobowiazaniowego miedzy
    kumplem a zlodziejem (wynikajace z deliktu) to..........pojecia nie
    mam :)

    Poleglem na kazusach :)

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    Running Wild - "Treasure Island"