  • 191. Data: 2021-10-08 11:01:59
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 17:21:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Najłatwiej nic nie zakładać, jak się nie wie.

    "Czemu to, prałacie,. Nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 192. Data: 2021-10-08 11:04:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 22:19:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > oko.press jako dowód? To już onet lepszy :-)

    Może podać jakieś przykłady kłamstw oko.press?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 193. Data: 2021-10-08 11:07:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 17:42:59 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Osobiście, dokąd nie ma przeciwnych dowodów, zakładam, że
    > funkcjonariusze postępują zgodnie z prawem. Dlatego tak zakładam, bo
    > przeważnie tak jest.

    No chyba, że zadekują się na ławce przy czeskiej kapliczce i przeganiają
    stamtąd karabinami cywilów.
    Wtedy zresztą też uważasz, że niczego nie łamali, bo nie było odpowiednio
    wielkich słupów i czegoś co nazywasz pasem ziemi niczyjej, więc granicy
    zasadniczo nie ma.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 194. Data: 2021-10-08 11:10:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 16:47:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czemu
    > zakładać, że Straż Graniczna robi źle, jak po prostu nie wiemy, co oni
    > robią.

    Prawdziwa cnota krytyk się nie boi.
    Wystarczy wpuścić inne osoby, w tym dziennikarzy, żeby uniknąć oszczerstw,
    że SG łamie prawo, nie wspominając o chrześcijańskim obowiązku miłości
    bliźniego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 195. Data: 2021-10-08 11:22:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 17:18:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To były Wermahtem, czy były traktowane koleżeńsko? Bo moim zdaniem to z
    > punktu widzenia naszej dyskusji jest dość ważne.

    Przebiegle pominąłeś milczeniem drugą linkę, pod która są przykłady zbrodni
    Wehrmahtu, a to był dopiero początek wojny.

    https://ciekawostkihistoryczne.pl/2011/08/31/najwiek
    sze-zbrodnie-niemieckie-podczas-kampanii-wrzesniowej
    /

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 196. Data: 2021-10-08 11:24:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 21:29:19 +0200, J.F napisał(a):

    > Za co, to chyba nie wiadomo dokladnie.
    > Za caloksztalt ?

    Przykładowo, spalenie budki przy ambasadzie Rosji to całokształt?

  • 197. Data: 2021-10-08 11:29:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Oct 2021 22:14:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Warunki były podłe, ale dało się żyć.

    Czyli te zdjęcia zwłok na ulicach getta to wszystko fałszywki oko.press.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /5/50/Zw%C5%82oki_dzieci_getto_warszawskie_05.jpg/80
    0px-Zw%C5%82oki_dzieci_getto_warszawskie_05.jpg
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/NZik9kpTURBXy8z
    MDM4OWU4MTllYzFkY2U5Y2I0N2Q4ODZjMDRiMDAwZS5qcGeSlQMA
    Gs0FCM0C1ZMFzQNIzQH6gqEwBaExAQ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 198. Data: 2021-10-08 13:15:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 07:31, J.F pisze:
    > No ale wystarczyloby poczekac z likwidacja i zadnego powstania by
    > nie bylo. No chyba, ze taka twoja teza - poczekali na stabilna
    > sytuacje frontowa.

    To mój domysł, a nie jakaś "tajemna" wiedza. Równie dobrze po prostu
    wcześniej nikt tak nie "odjechał", żeby wymyślić masowe mordowanie
    ludzi. Bo to do wymyślenia też proste nie było i trzeba było chyba
    czegoś się naćpać. Z tym, ze słyszałem, że narkotyki u Niemców były
    akurat dość powszechne.

    > Raczej pomysl o niezbednych srodkach potrzebnych na opanowanie
    > takiego powstania. Nawet nie likwidacje, tylko izolacje - czyli
    > najmniejsze srodki aby powstanie z getta nie wyszlo, i niech tam
    > sobie z glodu zdychaja.

    U nas były dwa Getta i jak się tak zastanowię, to biorąc pod uwagę
    długość granicy nie wiem, czy nie trzeba by było więcej żołnierzy, niż
    tych osadzonych. Po z tym trzeba żołnierzy zmieniać.

    > No wlasnie - pozniej. A pozniej to zwyciezcow nikt nie sadzi. A
    > chwilowo - przesiedlamy ich na wschod ...

    Dlatego też moim zdaniem to było obliczone na "teraz", a nie "później".
    Później było wiadomo, że się wyda. Nie da się ukryć zamordowania
    milionów ludzi.

    > Hm, az mi sie nie chce wierzyc, zeby pisala o tych masowych mordach
    > w komorach gazowych. No chyba, ze naprawde pisala, swiat wiedzial,
    > ale ... naprawde nic sie nie dalo zrobic ...

    Mnie się wydaje, że spora część ludi po prostu nie wierzyła, ze można
    taki numer zrobić.

    --
    Robert Tomasik

  • 199. Data: 2021-10-08 13:19:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 07:42, J.F pisze:
    > Ale co - uwazasz ich za nawiedzonych klamcow,

    Tak. Znam kilka artykułów związanych z naszymi lokalnymi wydarzeniami, w
    odniesieniu do których znam prawdę, wiem, że oni głupoty wypisują. Na
    tej podstawie mam prawo podejrzewać, ze w zakresie, w którym nie znam
    prawdy ich wiarygodność jest podobna - czyli dokładnie żadna.

    Z tym oko.press są powiązane osoby, które były politykami, straciły
    wpływy i teraz wypisują bzdury, byle tylko zaistnieć. nie wiem, czy
    wszyscy, ale w moich oczach to po prostu jest niewiarygodne źródło.

    --
    Robert Tomasik

  • 200. Data: 2021-10-08 13:20:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 11:04, Olin pisze:

    > Może podać jakieś przykłady kłamstw oko.press?

    Nie, bo te przypadki o których wiem na pewno powiązane są z tym, czym
    sie zajmuję zawodowo, a nigdy nie piszę o czymkolwiek, co w jakikolwiek
    - nawet luźny - sposób ma powiązanie z tym, co robię. Nie pisze, bo są
    odpowiednie przepisy zabraniające mi tego, albo wymagające uzyskania zgody.

    --
    Robert Tomasik