  • 1. Data: 2011-04-26 21:01:59
    Temat: Trefna plyta - rezygnacja z licencji
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Kupilem plyte RHCP - Californication.
    A wlasciwie nie plyte, tylko jak sie tu dowiedzialem prawo do sluchania
    utworow na niej nagranych.
    Niestety owe utwory sa na niej nagrane w taki sposob, ze nie moge ich
    sluchac w trosce o uszy i samopoczucie.
    Chcialbym zrezygnowac z mojego prawa do sluchania tych utworow. Czy dostane
    zwrot pieniedzy?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 2. Data: 2011-04-26 21:18:46
    Temat: Re: Trefna plyta - rezygnacja z licencji
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KRZYZAK

> [...]
    > sluchac w trosce o uszy i samopoczucie. Chcialbym zrezygnowac z mojego
    > prawa do sluchania tych utworow. Czy dostane zwrot pieniedzy?

    Co Ci strzeliło do głowy, żeby nabyć to "działo"?

  • 3. Data: 2011-04-26 21:21:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KRZYZAK

> [...]
    > sluchac w trosce o uszy i samopoczucie. Chcialbym zrezygnowac z mojego
    > prawa do sluchania tych utworow. Czy dostane zwrot pieniedzy?

    Co Ci strzeliło do głowy, żeby nabyć to "dzieło"?

  • 4. Data: 2011-04-26 21:45:03
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 26-04-2011 23:01, KRZYZAK pisze:
    > Kupilem plyte RHCP - Californication.
    > A wlasciwie nie plyte, tylko jak sie tu dowiedzialem prawo do sluchania
    > utworow na niej nagranych.

    Jeżeli rozumiem dosłownie co napisałeś, to kupiłeś i płytę i licencję do
    odtwarzania utworów na niej zapisanych.

> [...]
    > sluchac w trosce o uszy i samopoczucie.
    > Chcialbym zrezygnowac z mojego prawa do sluchania tych utworow. Czy dostane

    Tak, jeżeli:
    a) się tak umówiłeś ze sprzedającym, że możesz zwrócić
    b) się tak nie umawiałeś, ale sprzedający przyjmie zwrot
    c) masz prawo zwrotu wynikające z ustawy (np. sprzedaż na odległość -
    przez Internet)

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2011-04-26 21:56:37
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 23:45:03 +0200, .B:artek. napisał(a):

> [...]
    > b) się tak nie umawiałeś, ale sprzedający przyjmie zwrot
    > c) masz prawo zwrotu wynikające z ustawy (np. sprzedaż na odległość -

    Nie umawialem sie, zawarlem umowe na sluchanie w empiku. I chcialbym
    rozwiazac te umowe.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 6. Data: 2011-04-26 22:12:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 23:56:37 +0200, KRZYZAK napisał(a):
    /../
    > Nie umawialem sie, zawarlem umowe na sluchanie w empiku. I chcialbym
    > rozwiazac te umowe.

    No to masz pecha, bo to sa twoje subiektywne odczucia, że się nie da,
    skoro się da.

  • 7. Data: 2011-04-26 22:29:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 22:12:31 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > No to masz pecha, bo to sa twoje subiektywne odczucia, że się nie da,
    > skoro się da.

    Nie sa sbiektywne. Mozna stwierdzic pomiarowo, ze dzwiek jest skompresowany
    i przyciety. Glosniki harcza.
    Ale pytanie dotyczy mozliwosci rozwiazania umowy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 8. Data: 2011-04-26 22:40:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 00:29:28 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > Nie sa sbiektywne. Mozna stwierdzic pomiarowo, ze dzwiek jest
    > skompresowany i przyciety. Glosniki harcza.
    > Ale pytanie dotyczy mozliwosci rozwiazania umowy.

    No i co z tego że skompresowany i charczy? Sztuka jest sztuka.

  • 9. Data: 2011-04-26 22:52:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 23:01, KRZYZAK pisze:
> [...]
    > sluchac w trosce o uszy i samopoczucie.
    > Chcialbym zrezygnowac z mojego prawa do sluchania tych utworow. Czy dostane

    To idź tam albo zadzwoń i zareklamuj, pożegnaj się z nimi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-27 07:21:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

> [...]

    > Nie sa sbiektywne. Mozna stwierdzic pomiarowo, ze dzwiek jest
    > skompresowany i przyciety. Glosniki harcza. Ale pytanie dotyczy

    Samej licencyjnej niebardzo. Ale jak podejdziesz do tego od strony
    egzemplarza płyty, na której zarejestrowane zostały owe utwory, to
    dojdziesz do przepisów o "niezgodności".

    BTW w przypadku RHCP dobre było 5 pierwszych płyt, ze szczególnym
    uwzględnieniem nr 3-5. Reszta to popelina.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl