  • Data: 2008-02-19 17:51:44
    Temat: Szczególne podziękowania dla Johnsona
    Od: "Mirek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czas bardzo szybko mija i wreszcie skończyła się moja sprawa. Oskarżenie o
    popełnienie przestępstwa. Próbując się bronić zasięgnąłem tu na grupie opinii,
    dziękuję za wszystkie, bo kilka miało dla mnie ogromne znaczenie. Zapewne dzięki
    nim zostałem uniewinniony. Prawomocnie. To, że byłem niewinny to nawet głupio
    wspominać, ale...

    Jedna jednak wypowiedź utkwiła mi w pamięci. Spowodowała, że zacząłem chcieć się
    bronić. Dzięki tej wypowiedzi postąpiłem wbrew radom znajomych i rodziny, bym
    zignorował tę sprawę i żył dalej, bo w sądach to sprawiedliwości się nie
    uświadczy. Rada miała swój sens, bo za pierwszym razem zostałem standardowo
    skazany, sędzia olał całą obronę i wystarczył akt oskarżenia praktycznie bez
    dowodów. Dopiero apelacja i kolejny proces przyniósł uniewinnienie.

    I za tę wypowiedź chciałem niniejszym podziękować. Napisał ją Johnson i
    stwierdzała w skrócie, że dobrze mi tak, bo przecież niewinni nie stają przed
    sądem. Gdyby nie ta bzdura napisana przez tego KRETYNA to nie miałbym motywacji
    by walczyć, tracić dużo czasu i wydawać forsę dla obrony honoru.

    Dopiero niedawno życie dopisało epilog, gdy wyczytałem z grupy, że toto jest
    sędzią. Może i jesteś, ale raczej sądową gnidą.

    wszystkim dziękuję za rady, pozdrawiam wszystkich prócz jego