  • Data: 2003-08-21 15:44:06
    Temat: Sprzedaż pomieszczenia gospodarczego
    Od: "Martin" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zakupiłem mieszkanie u developera. Została podpisana umowa przyrzeczenia
    sprzedaży w której to
    zostało sprzedane "mieszkanie wraz z piwnicą, balkonem i garazem oraz
    udziałem w części wspólnej budynku..."
    Podpisując umowę oglądałem plany budynku. Wynikało z nich, że na każdym
    piętrze będą pomieszczenia na wózki.
    Przy odbiorze mieszkania okazało sie, że na moim piętrze pomieszczenie takie
    zostało sprzedane innemu lokatorowi natomiast zaoferowano mi pomieszczenia
    na innych piętrach.
    Mam pytanie czy ktoś z grupowiczów nie wie, co można w tej sprawie by
    wygrać. Czy jest możliwe anulowanie podpisanej umowy na sprzedaż tego
    lokalu?

    Martin
    MarcinZ