  • 1. Data: 2010-03-04 11:05:15
    Temat: Sprzedaż mieszkania - nietypowe
    Od: pierwiosnek <p...@o...pl>

    Witam,
    powiedzmy, że chcę sprzedać połowę swojego mieszkania (udział?). Jak
    będą wyglądać kwestie podatkowe, czy dobrze rozumiem, że jeśli minęło 5
    lat od zakupu, to z podatku będę zwolniona? Z tego co wiem nie robi tu
    różnicy czy jest to lokal wyodrębniony, czy spółdzielcze własnościowe
    prawo do lokalu, a może jednak jest różnica?
    Pozdrawiam,

    pierwiosnek

  • 2. Data: 2010-03-04 11:37:51
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - nietypowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2010, pierwiosnek wrote:

    > Witam,
    > powiedzmy, że chcę sprzedać połowę swojego mieszkania (udział?).

    Udział.

    > Jak będą wyglądać kwestie podatkowe

    -> prawo.podatki
    (powinno być wiele razy w archiwum, ale starocie sprzed 2 lat,
    acz w opisywanym przypadku powinny być aktualne, nie będą podawały
    prawidłowej ścieżki rozumowania, czyli stosowania *starych*
    przepisów podatkowych, z momentu zakupu).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-03-04 12:03:47
    Od: pierwiosnek <p...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > prawidłowej ścieżki rozumowania, czyli stosowania *starych*
    > przepisów podatkowych, z momentu zakupu).

    Faktycznie NTG, sama powinnam na to wpaść :/
    Dzięki za naprowadzenie.
    Pozdrawiam,

    pierwiosnek