  • Data: 2007-05-16 17:02:03
    Temat: Sprzedaż alkoholu a obiekty kultu religijnego.
    Od: crusader <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem właścicielem sklepu spożywczego, w pobliżu którego znajduje się
    okazały krzyż przy którym wierni czasami się modlą (jest to mała
    wioska). Czy są jakieś przeciwskazania do sprzedaży alkoholu w pobliżu
    takich miejsc. Ostatni doszły mnie słuchy, że niektórym mieszkańcom
    wioski to się nie podoba więc szukam podstawy prawnej. Krzyż
    postawiono później niż sklep i nawet ja jak większość innych
    mieszkańców sponsorowałem jego budowę, ale teraz mam zgryz :(.