    From: "Vac" <v-ac[no spam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spółdzielnia Mieszkaniowa - problem
    Date: Fri, 27 Feb 2004 19:57:28 +0100

    Witam.
    Posiadam dwa mieszkania, na terenie jednej spółdzielni mieszkaniowej. Jedno
    własnościowe , drugie lokatorskie w którym mieszkam z synem i jest On
    umieszczony w decyzji przydziału mieszkania. Jeśli chcę przenieść
    lokatorskie prawo na syna, czy spółdzielnia może mi tego odmówić, tylko z
    tego powodu że mam drugie mieszkanie, w którym nie jestem zameldowany [bo
    mieszkam w mieszkaniu lokatorskim]. Pytam ponieważ w Spółdzielni
    Mieszkaniowej powiedziano mi, żeprzeszkodą jest to, że mam dwa mieszkania i
    wystąpiły by problemy z przyznaniem członkostwa w Spółdzielni.

    Marcin Wacławiak