  • 1. Data: 2002-11-24 14:12:06
    Temat: Sp. z o.o. again
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Interesuje mnie aspekt wspolnikow w sp. z o.o. Gdzie moge sie o tym
    dowiedziec i gdzie sa ujawnieni... W wyciagu z rejestru nie ma. Czy mozna
    otrzymac wyciag z ewidencji wspolnikow czy cos takiego?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-11-26 12:40:29
    Temat: Re: Sp. z o.o. again
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Interesuje mnie aspekt wspolnikow w sp. z o.o. Gdzie moge sie o tym
    > dowiedziec i gdzie sa ujawnieni... W wyciagu z rejestru nie ma. Czy mozna
    > otrzymac wyciag z ewidencji wspolnikow czy cos takiego?

    Ja to zrobilem tak:
    Poszedlem do sadu rejonowego ktory prowadzi rejestr spółek i poprosiłem o
    wgląd w akta spolki x. Wpisalem sie na liste i nastepnego dnia mialem
    wszystkie papiery udostepnione. Moglem je przejrzec na miejscu oraz zrobic
    xero. Byly tam oczywiscie wszystkie informacje o tym kto jest wspolnikiem i
    ile ma udzialow w spolce.
    Pozdr
    dudu