  • 1. Data: 2010-03-11 16:55:31
    Temat: Sklep internetowy paczke za pobraniem wyslal jako zwykla
    Od: m...@m...com

    Zamówiłem pewną rzecz w pewnym sklepie internetowym za pobraniem.
    Kurier przywiózł paczke, mnie nie było, żona odebrała, podpisała ale żadnego
    pobrania kurir nie wziął, zresztą na liscie przewozowym nie ma słowa o pobraniu.
    co powinienem zrobic, czekac na odzew sklepu?

  • 2. Data: 2010-03-11 16:58:59
    Od: rafal <n...@g...pl>

    m...@m...com pisze:
> [...]
    > pobrania kurir nie wziął, zresztą na liscie przewozowym nie ma słowa o pobraniu.
    > co powinienem zrobic, czekac na odzew sklepu?

    A co Ci podpowiada sumienie?

  • 3. Data: 2010-03-11 17:08:16
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    rafal napisał(a) w <hnb7gj$gkv$1@inews.gazeta.pl> :

    > A co Ci podpowiada sumienie?
    "Sumienie mam czyste - nigdy go nie używałem"
    ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2010-03-11 17:11:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@m...com pisze:
> [...]
    > pobrania kurir nie wziął, zresztą na liscie przewozowym nie ma słowa o pobraniu.
    > co powinienem zrobic, czekac na odzew sklepu?

    Albo samemu się z nimi skontaktować. Tak czy inaczej zapłata się należy.

  • 5. Data: 2010-03-11 18:14:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <m...@m...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pobraniu.
    > co powinienem zrobic, czekac na odzew sklepu?

    Jeżeli nie otworzyłeś to zażądać 100 zł za dzień magazynowania paczki i żądać
    wysłania swojej paczki (pobraniowej). :)