    From: "DK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sesja egzaminacyjna a zwolnienie lekarskie
    Date: Sat, 8 Jun 2002 17:01:46 +0200

    Witam!
    Pewna moja koleżanka studiuje zaocznie w pewnej warszawskiej prywatnej
    szkole. Pech chciał, że kawał lutego i marca (w sumie ponad pięć tygodni) -
    kiedy to trwała zimowa sesja egzaminacyjna - moja koleżanka spędziła w
    szpitalu lecząc się z poważnej dolegliwości. Kiedy wyzdrowiała zaniosła do
    dziekanatu zwolnienie lekarskie wystawione przez szpital. Niestety
    dowiedziała się, że "nikt specjalnie dla niej terminów egzaminów wyznaczał
    nie będzie" oraz, że "nie zaliczyła tego semestru i może go, po wpłaceniu
    czesnego + opłaty dodatkowej, powtarzać".
    Czy uczelnia prywatna ma prawo tak postąpić ze swoim studentem?
    Jakie prawo to określa?
    Jaka instytucja mogłaby pomóc mojej koleżance w odwoływaniu się od tej
    decyzji?

    Będę wdzięczny za pomoc.
    DK