  • Data: 2014-07-03 09:07:30
    Temat: Samochód, którego nie mam, ale jestem właścicielem.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam dosyć nietypowy problem. Jestem właścicielem pewnego pojazdu. Kilka lat
    temu miałem na niego kupca i dogadaliśmy się tak, że on zabrał samochód, a w
    późniejszym czasie mieliśmy się spotkać i podpisać papiery. Nie pamiętam już
    dlaczego tak wyszło, no ale stało się i już. W natłoku czasu zapomniałem o
    tej sprawie, a później straciłem kontakt z tą osobą, której sprzedałem
    pojazd bez papierowej umowy. W zasadzie nie byłby to dla mnie problem, gdyby
    nie coroczne opłaty, które dokonuję, a samochodu nie mam ;). Jak wybrnąć z
    takiej sytuacji i pozbyć się formalnie pojazdu? Przypominam, że nie mam
    kontaktu z kupującym, żadnego. Być może ja mam DR, czy to coś zmienia?

    Pozdrawiam,
    Maniek