  • 41. Data: 2012-01-09 19:59:26
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 9 Jan 2012 14:24:58 +0100, "Ja" <j...@s...pl> wrote:

    >Ten ped do sensacji za wszelka cene zaczyna u mnie
    >wywolywac odruch wymniotny. RZYGAC sie chce, jak sie na to patrzy.
    polecam http://www.teatr-polski.pl/plays,details,24,0,1,trup
    .html

    WAM

  • 42. Data: 2012-01-09 20:16:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-09 19:25, RadoslawF wrote:

    > Zakładasz że uratujesz, a jeśli po fakcie okaże się że ratując
    > wbiłeś pęknięte żebro w płuco i było to przyczyną zejścia to
    > jak myślisz jaki będzie wyrok ?

    Żaden. Przynajmniej w sprawie karnej (bo pisałeś o przestępstwie, więc
    KK). Żaden prokurator nawet nie podejmie śledztwa przeciwko, co najwyżej
    w sprawie i zapewne je umorzy. Może i nasze sądy wydają zaskakujące
    wyroki, ale bez przesady, to nie USA.

    Shrek.

  • 43. Data: 2012-01-09 20:18:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-09 20:21, qwerty wrote:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    >
    > Na pewno mniej zaszkodzi
    > zrobienie np. 20 uciśnięć i 2 wdechy (poprawnie chyba wynosi 30:2), niż
    > pozostawienie człowieka bez jakiejkolwiek pomocy.

    Na dobrą sprawę, to w pierwszym okresie ważne są uciśnięcia. Przez
    minutę krew jest jeszcze natlenowana i może się zjawi ktoś, kto wie co i
    jak.

    Shrek.

  • 44. Data: 2012-01-09 20:20:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-09 15:36, SQLwiel wrote:

    > (Choć o fizycznym, technicznym udzielaniu pomocy, to przedpiścy napisali
    > słusznie (łącznie z uszanowaniem jego woli) - nie jesteś fachowcem, to
    > się nie wpieprzaj, bo pójdziesz siedzieć...

    Bzdura.

    Shrek.

  • 45. Data: 2012-01-09 20:54:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 21:16, Użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > KK). Żaden prokurator nawet nie podejmie śledztwa przeciwko, co najwyżej
    > w sprawie i zapewne je umorzy. Może i nasze sądy wydają zaskakujące

    I tutaj nie do końca masz rację, swojego czasu głośny był
    przypadek nieumyślnego rozbicia czaszki gapiowi przy prowadzeniu
    akcji gaśniczej. Zapadł wyrok skazujący.
    Może go potem zmieniono w kolejnych instancjach, tego już
    nie nagłaśniali.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2012-01-09 20:57:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 21:18, Użytkownik Shrek napisał:

    > Na dobrą sprawę, to w pierwszym okresie ważne są uciśnięcia. Przez
    > minutę krew jest jeszcze natlenowana i może się zjawi ktoś, kto wie co i
    > jak.

    Pogotowie przyjedzie po kwadransie, skoro Ty coś robisz to pewnie
    wszyscy tylko będą się przyglądać.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2012-01-09 21:11:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 19:52, Ja pisze:

    > Ale z drugiej strony religia tez nie. Slowo "moralnosc" kojarzy ci sie z
    > religia?

    Oczywiście. Istota religii polega na narzucaniu wymyślonej przez nią
    moralności.

    > Zbyt duze spustoszenie w umyslach Polakow zrobil kosciol - chyba najbardziej
    > zdemoralizowana instytucja na swiecie. Zaraz po prawnikach.

    Odrobinę logiki. Prawnicy to nie instytucja.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 48. Data: 2012-01-09 21:13:14
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-09 21:54, RadoslawF wrote:

    > I tutaj nie do końca masz rację, swojego czasu głośny był
    > przypadek nieumyślnego rozbicia czaszki gapiowi przy prowadzeniu
    > akcji gaśniczej. Zapadł wyrok skazujący.

    To jakby co innego niż udzielanie pierwszej pomocy.

    Shrek.

  • 49. Data: 2012-01-09 21:15:00
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-09 21:57, RadoslawF wrote:

    > Pogotowie przyjedzie po kwadransie, skoro Ty coś robisz to pewnie
    > wszyscy tylko będą się przyglądać.

    Ja akurat wiem, co ile trzeba w kolesia "dmuchnąć". A po kwadransie, to
    jak nie będziesz miał pomocnika, to sam padniesz z wysiłku.

    Shrek.

  • 50. Data: 2012-01-10 07:47:36
    Temat: Re: Próba samobojcza prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Operatorzy zachowali się poprawnie.
    Każdy powinien robić to, co umie najlepiej.
    Nakręcony materiał na pewno będzie wykorzystany jako dowód w śledztwie.
    A nie umiejąc ratować można więcej zaszkodzić, niż pomóc.

    -----
    > Przeciez DO KURWY NEDZY czlowiek umieral, a oni zamiast go ratowac, zlapali
    za kamery i zaczeli krecic!