  • 11. Data: 2010-11-06 19:44:54
    Temat: Re: Rzeka, powódź i podatki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 20:41, konieczko pisze:

    > Co ty qrwa pierdolisz jak dzierzawisz ciek wodny to musi on spelniac
    > okreslone warunki.

    Podstawa prawna? I jakie są to niby warunki?

    > Jesli jest zaniedbany z winy wlasciciela to masz
    > prawo domagac sie odszkodowania.

    Przede wszystkim, kretynku, rzeki nie są produktami - są naturalnymi
    formacjami geologicznymi.

    No, ale ty byś pozywał właściciela góry za lawinę...

    > rzeka to nie pole baranie.

    Rzeka to nie rurociąg, chamski szczylku.

  • 12. Data: 2010-11-06 19:45:16
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.11.2010 20:41, konieczko wrote:

    > Co ty qrwa pierdolisz
    > baranie.

    Kolego, udaj się może na jarmark

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-11-06 19:48:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 20:44, tomek pisze:

    > Ale to nie ta metafora.

    Ręce opadają... Może naucz się języka, zanim zaczniesz go używać?

    > Jeśli w centrum handlowym pęknie rura i wyleją
    > się na Ciebie fekalia, to pozwiesz centrum handlowe.

    W górach pozywasz za lawiny? Bądź łaskaw odróżnić naturalne formacje
    geologiczne od budynków i ich urządzeń.

    > W tym przypadku
    > masz rzekę, do której własności przyznaje się państwo, poprzez
    > pobieranie sowitych opłat za korzystanie z niej.

    ROTFL

    Twoja ignorancja nie ma dna...

    Państwo "pobiera opłaty" także za parę innych rzeczy - np. akcyzę za
    paliwo. Czy wg. ciebie to oznacza, że całe paliwo jest własnością państwową?

  • 14. Data: 2010-11-06 19:49:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 20:45, tomek pisze:

    > Kolego, udaj się może na jarmark

    E, i tak w ten sposób walkowerem poddał przegrał dyskusję ;->

  • 15. Data: 2010-11-06 20:32:35
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Ty ale zerknij choc raz nastrone rzgw http://www.rzgw.warszawa.pl/

  • 16. Data: 2010-11-06 21:32:26
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.11.2010 20:48, Andrzej Lawa wrote:

    > Ręce opadają... Może naucz się języka, zanim zaczniesz go używać?
    >
    > ROTFL
    >
    > Twoja ignorancja nie ma dna...

    Nawet jeśli napisałem głupotę, to w żaden sposób cię nie zaatakowałem.
    Więc chyba zaraziłeś się wirusem konieczki

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-11-07 00:19:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 22:32, tomek pisze:

    > Nawet jeśli napisałem głupotę, to w żaden sposób cię nie zaatakowałem.
    > Więc chyba zaraziłeś się wirusem konieczki

    Jeśli wolisz: używasz słów, których nie rozumiesz (analogia i metafora
    to dwie zupełnie różne rzeczy) oraz wypisujesz kompletne brednie
    traktując rzekę jako jakąś budowlę - a to jest twór geologiczny/zasób
    naturalny, podobnie jak morze, góry czy złoża geologiczne.

    Zadowolony?

  • 18. Data: 2010-11-07 00:22:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 21:32, konieczko pisze:
    > Ty ale zerknij choc raz nastrone rzgw http://www.rzgw.warszawa.pl/

    Sam zerknij.

  • 19. Data: 2010-11-07 12:57:05
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 07.11.2010 01:19, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > traktując rzekę jako jakąś budowlę - a to jest twór geologiczny/zasób
    > naturalny, podobnie jak morze, góry czy złoża geologiczne.

    Trudno być zadowolonym gdy z nieodgadnionych podbudek Andrzej Lawa
    zamienia się w trolla..

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-11-07 13:55:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.11.2010 13:57, tomek pisze:

    > Trudno być zadowolonym gdy z nieodgadnionych podbudek Andrzej Lawa
    > zamienia się w trolla..

    I znowu używasz słowa, którego nie rozumiesz.