  • 1. Data: 2009-05-25 13:07:48
    Temat: Rumuńskie prawo upadłościowe - gdzie znajdę?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam.
    Poszukuję (dosyć pilnie) tłumaczenia rumuńskiego prawa upadłościowego
    ale coś nie mogę znaleźć. Googla pytałem, ale albo nieumiejętnie, albo
    mnie oszukał bo powiedział że nie ma, księgarni kilka obdzwoniłem i
    efekt podobny. Emaila do ambasady z prośbą też skrobnąłem, jeszcze mi
    nie odpowiedzieli - ale obawiam się, że efekt będzie mizerny.
    Może ktoś z grupowiczów otarł się o ten temat i podpowie gdzie i jak
    mogę to zdobyć (kupić,ściągnąć, przeczytać, itp.)?

    Sebastian S.