  • 1. Data: 2020-11-06 23:07:58
    Temat: Rozprzestrzenianie choroby zakaźnej podejrzenie
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Czy można być ukaraną za to, że się kontaktuje z innymi osobami w czasie
    między pobraniem próbki na COVID a otrzymaniem wyniku ? Często czeka się
    na wynik do 48 godzin albo i dłużej.
    W końcu jestem podejrzewana o COVID, ale jeszcze tego nie wiem.

    Avast.

  • 2. Data: 2020-11-07 00:36:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-06 o 23:07, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > na wynik do 48 godzin albo i dłużej.
    > W końcu jestem podejrzewana o COVID, ale jeszcze tego nie wiem.

    To siedź w domu i nie wychylaj nawet nosa za drzwi.

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-11-07 07:44:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2020 o 23:07, Monika Głowacka pisze:
    > Czy można być ukaraną za to, że się kontaktuje z innymi osobami w czasie
    > między pobraniem próbki na COVID a otrzymaniem wyniku ?

    Sprawdzałaś na tweeterze matiego?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-11-07 22:52:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2020 23:07:58 +0100, Monika Głowacka napisał(a):
> [...]
    > na wynik do 48 godzin albo i dłużej.
    > W końcu jestem podejrzewana o COVID, ale jeszcze tego nie wiem.

    Ogolnie - na tym polega kwarantanna.
    Jestes podejrzewana, wiec zostajesz izolowana, az do wyjasnienia.
    Niekoniecznie test - mozna poczekac 2 tygodnie, albo zachorujesz, albo
    nie.

    Ale jak to wyglada na naszych obecnych przepisach ... niby wlasnie
    tak, ale poczekajmy az sie pokaze jakas opinia odmienna :-)

    J.