  • 71. Data: 2010-06-03 17:11:11
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8iub$v45$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Więc popracujemy jeszcze tak aby wszyscy czytający mogli
    > to bez problemu zauważyć.
    > Pozdrawiam
    Nie usiłuj się podpierać rzekomymi "wszystkimi".
    Postaw się sam, frajerze dęty.
    Nawet 100k podpisów nie wystarczy do podjęcia ustawy, że nie jesteś idiotą.

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2010-06-03 17:15:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8j0g$v45$3@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Wypowiedzi i epitety pisane przez tego dzieciaka będą
    > widoczne jeszcze długo o czym on zapomina.
    > Więc niech ich zamieści odpowiednio dużo.
    Lawa jest znanym i uznanym na newsach kretynem o niekwestionowanej pozycji
    idioty.
    Ty dopiero na taką pracujesz, choć dobrze ci idzie.
    Pomogę ci w tym na ile mogę - pisz dalej, archiwum wszystko przyjmie.

    --
    Jotte

  • 73. Data: 2010-06-03 19:19:53
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-03 19:07, Użytkownik Jotte napisał:

    > O! jesteś jednak, zabaweczko. Fajnie, już myślałem, że cię wywiało.

    Jakbyś myślał to by tego "przerzucania sie tekstami" nie było.
    Czyli przyjmij że tylko myślisz że myślisz.

    > Powtarzasz się, cienki głupolu. Mówiłem, że ci inwencji brakuje.

    Ja sie nie powtarzam, ja przypomina wszystkim którzy trafią
    na tego maila jakich to eleganckich zwrotów używasz.

    > Spod niego twoje nogi wystają.

    A tobie bardzo to widzę przeszkadza.

    > A jednak fikasz, małpo, jak ja zechcę.
    > Na tym polega dobra tresura - małpa fika i jeszcze myśli, że ona tak chce.

    Fakt, na komendę się odzywasz i jeszcze myślisz że sam tak chcesz.

    > Co za oryginalny tekst...

    Bo twój, nie rozpoznałeś ?

    > W końcu do idioty mówię - musi być prosto.

    Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty tylko idiotę robisz
    z siebie. I oby tak dalej.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2010-06-03 19:21:17
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-03 19:11, Użytkownik Jotte napisał:

    > Nie usiłuj się podpierać rzekomymi "wszystkimi".
    > Postaw się sam, frajerze dęty.
    > Nawet 100k podpisów nie wystarczy do podjęcia ustawy, że nie jesteś idiotą.

    Pocieszające jest że w twoim przypadku żadna ilość nie wystarczy.
    Ale czytający to już pewnie sami zauważyli.
    "Frajerze dęty."

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2010-06-03 19:24:56
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-03 19:15, Użytkownik Jotte napisał:

> [...]
    > Ty dopiero na taką pracujesz, choć dobrze ci idzie.
    > Pomogę ci w tym na ile mogę - pisz dalej, archiwum wszystko przyjmie.

    Pomimo tego co o nim piszesz ludzie z nim dyskutują.
    Z tobą nikt nie dyskutuje, ja tylko wykazuje kim naprawdę
    jesteś. Ale pracuj dalej przy takim podejściu na pewno zostaniesz

  • 76. Data: 2010-06-03 19:28:57
    Od: Joe <j...@h...cm>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:hu3rs6$6ua$2@node1.news.atman.pl RadoslawF

    > Udowodnij tę bezsensowną tezę.

    Trolu, zerknij do słownika i zapoznaj się ze znaczeniem słowa
    "bezsensowny". Zaraz potem na słowo "nieudowodniony", którego znaczenie
    miałeś na myśli.

    --
    pzdr

  • 77. Data: 2010-06-03 20:23:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8via$18k$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Pomimo tego co o nim piszesz ludzie z nim dyskutują.
    Nie ludzie i nie dyskutują.

    > Z tobą nikt nie dyskutuje
    Ja jestem bardzo wymagający w stosunku do dyskutantów i już się tego
    nauczyli, więc byle kto nie podchodzi. Ty tego nie wiesz, dlatego jesteś
    moją zabawką.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2010-06-03 20:23:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8vpq$19h$1@news.onet.pl Joe <j...@h...cm> pisze:

    > Trolu, zerknij do słownika i zapoznaj się ze znaczeniem słowa
    > "bezsensowny". Zaraz potem na słowo "nieudowodniony", którego znaczenie
    > miałeś na myśli.
    Chcesz czegoś, idioto?

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2010-06-03 20:29:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8vbf$17c$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > Pocieszające jest że w twoim przypadku żadna ilość nie wystarczy.
    > Ale czytający to już pewnie sami zauważyli.
    > "Frajerze dęty."
    Stajesz się nudny w swej głupocie.
    Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły,
    chodnikowy bałwan.
    Postaraj się, napisz jakiś fajny tekst, nie usiłuj podpierać się biedaku
    rzekomymi "innymi", sam miej odwagę być sobą.
    Lubię czasem potresować małpę, ale tresować głupią małpę to już przesada.

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2010-06-03 20:39:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu8v8r$17c$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > przyjmij że tylko myślisz że myślisz.
    Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
    Nie umiem tego nawet udawać.

    > Ja sie nie powtarzam, ja przypomina wszystkim którzy trafią
    > na tego maila jakich to eleganckich zwrotów używasz.
    Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.

    > A tobie bardzo to widzę przeszkadza.
    A skąd. Pociesznie to wygląda, jak sobie wyobrazić.
    W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.

    > Fakt, na komendę się odzywasz i jeszcze myślisz że sam tak chcesz.
    Znowu małpa nic sama nie wydumała...

    > Bo twój, nie rozpoznałeś ?
    Konceptu ci brakuje, prymitywku.

    > Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty
    Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.
    Jesteś w tym żenująco standardowy.
    Przedstawiając się tu jako kompletny kretyn nie robisz niczego
    nadzwyczajnego.
    Działaj tak dalej skoro musisz.

    --
    Jotte