eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRekrutacja do Policji a uregulowany stosunek do służby wojskowej › Rekrutacja do Policji a uregulowany stosunek do służby wojskowej
  • Data: 2006-04-05 16:44:15
    Temat: Rekrutacja do Policji a uregulowany stosunek do służby wojskowej
    Od: "Paweł" <b...@o...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem studentem 5-tego roku studiów magisterskich - mam nadzieję je
    skończyć w tym roku szkolnym ;) (czerwiec, lipiec)

    Po studiach planowałem spróbować sił w Policji, ale jednym z punktów które
    trzeba spełnić jest

    uregulowany stosunek do służby wojskowej. I tu sprawa się komplikuje
    ponieważ nie odbyłem jeszcze żadnego przeszkolenia wojskowego, (obronnego).
    Jednak studiuję jeszcze drugi kierunek - zaocznie (2-gi rok) więc spokojnie
    np. w wakacje mógłbym się udać na przeszkolenie. Ze strony internetowej MON
    : Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej, przeszkolenie
    wojskowe studentów-ochotników w 2006 roku będzie realizowane w dwóch
    kilkutygodniowych turnusach:

    - I turnus od 3 lipca do 11 sierpnia 2006 r.

    - II turnus od 16 sierpnia do 22 września 2006 r.

    Czy jest szansa, że chwilowo "darują" mi ten punkt. Nie zawracałbym Wam
    głowy, ale dokumenty trzeba złożyć do 31 lipca 2006 więc nie zdążę odbyć
    szkolenia przed upływem tego terminu.

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi

    Paweł