    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zniesławienie
    Date: Sat, 19 Jul 2003 05:32:24 +0000 (UTC)

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Proszę o pomoc:

    > Opublikowałem w necie na swojej www informacje na temat mojego samochodu. Że
    > samochód firmy X sprzedany przez dealera Y psuje się , naprawy i serwis
    > drogie i ogólnie odradzam komukolwiek zakup samochodu marki X zwłąszcza w
    > firmie Y.
    > Firma Y zagroziła mi skierowaniem sprawy do sądu z powodu zniesławienia
    > poprzez publikowanie NIEPRWADZIWYCH informacji.
    > czy ktoś coś może poradzić?
    > nie chciałbym się procesować bo to koszty ale z drugiej strony racja jest po
> [...]

    Moga cie podac do sadu ZAWSZE. Ale czy podales nieprawdziwe informacje? Byc
    moze chca cie zmusic do usuniecia strony i po prostu Cie strasza. Jakbys byl
    uprzejmy podaj adres tej strony. Jelsi nie chcez publicznie to podaj mi na
    priv :-)

    Przy okazji: http://www.fun.from.hell.pl/2002-08-14/kia.jpg

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski