  • Data: 2003-02-18 21:53:24
    Temat: Re: zastraszenie - do jakiej prokuratury?
    Od: Jubei <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-02-18 09:59, Użytkownik Marcin Olender napisał:
    >(...) Napisz, tak jak w każdym iinym pismie urzędowym,
    > swóje personalia w górnym prawym, niżej po lewej że do prokuratury, możesz
    > zatytułować "zawiadomienie o pop. przest." i opisz dokłądnie o co chodzi (
    > kto kiedy i co zrobił ) i tyle.

    Moim zdaniem powinno być (idąc od góry strony): w prawym rogu miejsce i
    data (opcjonalnie), po lewej poniżej imię i nazwisko oraz adres, po
    prawej poniżej adresat, etc. Nie spotkałem się dotychczas z innym
    układem (co nie znaczy, że podany przeze mnie jest poprawny; może całe
    życie trwam w błędzie)

    --
    Jubei