  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamach na Okenciu
    Date: Sun, 27 Jun 2010 10:32:17 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i05apg$f7j$1@news.tas
    k.gda.pl
    *bonus* napisał(-a):

    > a gdzie jest to Okencie???????????????????????

    Czego spodziewasz się po trollu kolinie? On nie potrafi napisać jednego
    wiersza tekstu, w którym nie nawaliłby kilka błędów. Swoją szczególną
    aktywność wykazuje na pl.rec.lotnictwo. Ja to już sobie wyrobiłem taki
    nawyk, że zanim post przeczytam, to najpierw weryfikuję nagłówki, czy
    aby nie czasem kolina. KF to już mi pęka w szwach od jego klonów. Widzę,
    że teraz tutaj szuka czytaczy/słuchaczy swoich pierdów. Moja rada: kiedy
    jeden z nagłówków jego ekskrementów wygląda ni mniej, ni więcej tak

    to natychmiast plonkować. W żadnym wypadku nie wchodzić w dyskusję.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675