  • Data: 2008-06-01 15:33:04
    Temat: Re: zakupiony towar - zwrot i brak odbioru
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olga" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g1rc7r$uch$1@news.onet.pl...

    > Klient żąda zwrotu calej zaplaconej kwoty, czyli 250zl.
    > Zamierzamy obciazyc klienta kosztami, ktore ponieslismy i zwrocic kwote
    > 250-90 = 160zl.

    stawiam, że to firma przewozowa nie potrafiła odnaleźć klienta więc należy
    potwierdzić istnienie podanego przez niego adresu bo sam miałem takie 2
    przypadki.

    > Posiadamy pelna dokumentacje z firmy kurierskiej (kopie listow
    > przewozowych, faktury vat).
    > Kto w tym przypadku ma racje i czy slusznie mozemy klienta obciazyc
    > kosztami?
    > Jaka podstawa prawna?

    Jeśli firma przewozowa nie porafiła dostarczyć przesyłki pod podany adres to
    należy ją obciążyć to chyba oczywiste, że naraziła na straty a jeśli klient
    podał zły nie istniejący adres.. to on musi zostać obciążony za tą zabawę
    czy pomyłkę.

    Jednak stawiam na błąd kuriera. Jeśli za pierwszym razem nie dostarczyli to
    jak można było tym samym kurierem wysłać ponownie??

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzzzzz.