  • Data: 2004-01-24 20:19:43
    Temat: Re: zadoscuczynienie w sprawie karnej
    Od: "m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem możesz (o ile sobie przypominam, to kam tez Ci proponował ten
    > sposób), chociaż spotkałem sie też z taką interpretacją art. 46 § 2, że sąd
    > może zasądzić tę nawiązkę tylko wtedy, kiedy spełnione są przesłanki
    > zasądzenia odszkodowania z art. 46 § 1 KK (zamiast).
    > Spróbuj.

    powiem szczerze, ze zalezy mi by sprawcy poniesli jakas dolegliwosc.
    podejrzewam, ze nie zostana skazani na wiezienie, ze moga dostac wyroki w bez
    odsiadki tylko w jakims "zawieszeniu", a przynajmniej dolegliwosc jakas
    finansowa by mieli.
    mam pytanie Anzelmo, czy taki wniosek do prokuratury musi spelniac jakies
    wymogi - czy wystarczy zwykle pismo, ze zadam zadoscuczynienia?