  • Data: 2010-05-30 12:51:10
    Temat: Re: wysyłka SMSów w firmie
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2010 17:34, Michał Pysz pisze:
> [...]
    >
    > Opis:
    > - mam komputer z podłączonym do niego telefonem komórkowym
    > - komputer kontroluje pewne procesy
    > - od czasu do czasu jakiś proces wymaga reakcje obsługi
    > - komputer wysyła sms do pracowników firmy odpowiedzialnych za dany
    > proces, przeważnie są to telefony służbowe, może się jednak zdążyć, że
    > jakiś pracownik telefonu nie ma i sms pójdzie na tel. prywatny pracownika
    > - może się też zdarzyć, że alarm podnoszony jest przez pracownika, on
    > wtedy podnosi alarm a komputer rozsyła SMSy
    >
    > Czy taka działalność może być potraktowana jako 'operator

    A sprzedajesz jakiemuś zewnętrznemu podmiotowi usługę wysyłki smsów?

    > Czy należ z operatorem GSM podpisać specjalną umowę?

    Musisz przeczytać swoją obecną umowę, ale jeśli nie odsprzedajesz usług
    operatora, z którym masz umowę, to wątpię.

    > Dodam tylko, że SMSy są wysyłane do pracowników wewnętrznych, nie do
    > osób z poza firmy.

    Generalnie nie ma różnicy czy wysyłasz te smsy ręcznie czy przez komórkę
    podłączoną do komputera.

    Podpowiem tylko, że w ten sposób nie wyślesz więcej niż 1-2 wiadomości
    na sekundę. Niestety czasem też komórka się zawiesi, padnie soft
    gadający z komórką. Wszystkie takie rozwiązania, które widziałem nie
    były zbyt stabilne. Jeżeli masz tego ruchu więcej niż kilka wiadomości
    dziennie, może opłacać się skorzystać z usług agregatora sms. Jeśli
    jesteś zainteresowany - napisz mi na priva. Akurat pracuję w firmie,
    która oferuje takie usługi.

    --
    ganda