  • Data: 2004-07-01 08:17:43
    Temat: Re: wynajmowanie mieszkania i sankcje z us
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do

    jak uczyła mama nie należy bać się chama
    do cham powinien bać się sam

    proponuję twarde stanowisko typu nie negocjuję z terrorystami,
    zrobić dokumentację fotograficzną zniszczeń w obecności świadka,
    wypłacić ile się należy, poinformować coby nie podskakiwali

    w sumie mamy do czynienia z
    1. niedotrzymaniem umowy
    2. donosem
    3. terroryzmem
    obrazuje to zasady (lub brak) jakimi posługują się przeciwnicy
    Skąd wiesz, że jak wypłacisz całą kaucję to i tak nie złożą doniesienia?

    Przemyślcie na ile są w stanie udowodnic że tam dłużej mieszkali,
    jakby co przed US twarde stanowisko - wpuściliśmy ich do mieszkania na 3 dni
    za 100 PLN

    pozdr
    Traaq