  • Data: 2010-07-22 02:16:55
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: Gemellus Logicus <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 22, 2:47 am, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:bbf14f84-e047-44f5-81e3-6cdedea45018@
    q22g2000yqm.googlegroups.com

    > W opisanych okolicznościach postąpiłaś idiotycznie. Rzekoma "presja" nie
    > jest żadnym wytłumaczeniem.

    > Jakiego wypowiedzenia? Ty nie rozumiesz, co piszesz?
    > Nie ma żadnego wypowiedzenia ani okresu wypowiedzenia.
    > Jest porozumienie stron.
    > Zasiłek będzie przysługiwał po 90 dniach od zarejestrowania.

    > Jak to możliwe, żeby z takim stażem pracy być tak głupim?
    > Wypowiedzenie za porozumieniem stron???
    > A może to znowu kolina?

    > Po prostu zrobiono z ciebie wała.
> [...]
    tu:http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/
    artykul/kiedy;pracow...

    Ale jeżeli to było wczoraj o godzinie 15, to czy działając z samego
    rana nic nie mogę uczynić dla unieważnienia owego "porozumienia"?

    Co z 61 §1 KC ? Przeczytałam m.in. tu
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/5011,wyrazenie
    _zgody_na_rozwiazanie_umowy_za_porozumieniem_stron_n
    ie_zawsze_jest_ostateczne.html
    albo tu:
    http://prawo.e-katedra.pl/s1-studia-prawnicze/sedno-
    sprawy/1031
    że jeśli cofnięcie zgody / "odwołanie oświadczenia woli jest
    skuteczne, jeżeli doszło do adresata jednocześnie z tym oświadczeniem
    bądź wcześniej"...

    PYTANIE: co to znaczy "jednocześnie" w tym przypadku? Ten sam dzień,
    ta sama godzina? A co jeśli podpisanie było pod koniec pracy a
    cofnięcie RANIUTKO o 8.00?

    I do kogo kierować owe "odwołanie woli"? Do dyrektora bezpośrednio?