  • Data: 2006-02-02 15:46:49
    Temat: Re: www.znak.pl cena w pln i euro ..
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/1/2006 10:31 PM, K.Mackiewicz wrote:

    > w polsce waluta jest PLN nie Euro.

    Fajnie, czyli sklep _NIE MUSI_ wystawiać cen towarów także w euro.

    > pozatym jesli by patrzec na to co pisza na stronach lub mowia w reklamach (pisza na
    ulotkach) i jesli
    > musialoby to byc zgodne ze stanem faktycznym to moznaby bylo wiekszosc
    > firm po sadach ciagac ;)

    Skoro ktoś coś wystawia i zaznacza, że można zapłacić także w euro to
    tłumaczenie w powyższym poście sprzedającego jest dla mnie śmieszne i
    conajmniej świadczy o braku profesionalizmu. To tak, jak bym okleił swój
    kiosk naklejkami obsługiwanych kart kredytowaych i nie miał terminala
    "bo nie muszę" a klient _MUSI_ płacić gotówką PLN.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor