eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 20:38:01
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=PiNo=" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ckh41c$gl9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1.) Czy muszę się zgłosić i na policję i do straży miejskiej? Przecież
    > kartki mógł mi ktoś "gwizdnąć".

    Wezwanie nie zostało doręczone prawidłowo, bo bez zwrotnego
    potwierdzenia odbioru. Nie ma więc dowodu doręczenia wezwania w
    rozumieniu procesowym. Traktuje się je więc jako nieważne. W związku z
    tym jeżeli nie stawisz się, zostanie najprawdopodobniej wysłane
    oficjalne wezwanie. Osobiście radziłbym jednak udać się zgodnie z
    wezwaniem celem wyjaśnienia sprawy.

    > 2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    > zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na
    policji?

    Niestety tak, jednak myślę, że wystarczy tam okazać wezwanie wystawione
    przez Policję i wyjaśnić, że dotyczy to tej samej sprawy
    Swoją drogą kolejny "inteligentny inaczej", (podobnie jak większość z
    nich), strażnik miejski dublujący wezwanie. W tym są dobrzy - w
    tropieniu źle parkowanych aut. Natomiat jeszcze lepsi są w spier....niu
    z miejsca gdzie coś się dzieje i wymagana jest ich interwencja.
    Najbardziej chory wymysł - Straż Miejska. Ich etaty lepiej byłoby
    przekazać dla Policji
    Pozdrawiam.

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn