  • Data: 2009-07-07 04:44:30
    Temat: Re: wesele - odstapienie od umowy
    Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gan pisze:

    > Oczywiście zwrot zaliczki również obowiązuje.

    Zacząłem studiować KC i tez mi się tak wydaje. Możliwość odstąpienia
    musi być ujeta w umowie (można nawet przewidzieć odstępne - karę za
    zerwanie umowy). Ponadto nie jest np. możliwe zastrzeżenia prawa
    odstąpienia jeśli nie został w umowie określony termin takiej możliwości.

    Co do szczegółów odnoszących się do umowy to nie wiem jak taką
    umowę na salę i organizację wesela traktować - umowa zlecenie czy
    umowa o dzieło

    SM