  • Data: 2005-01-06 16:52:35
    Temat: Re: wartosc dowodowa elektronicznego obrazu dokumentu
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/5/2005 3:19 PM, Kwik wrote:

    > czy jesli zeskanuje dokument i bede przechowywal go na dysku to ma on
    > jakas wartosc dowodowa? chodzi mi o taka hipotetyczna sytuacje: prowadze
    > dzg i mam niewielkie biuro. Nie chce magazynowac sterty makulatury,wiec
    > kazda umowe ktora podpisuje skanuje i przechowuje na dysku a papier
    > wrzucam do niszczarki. Czy z punktu widzenia prawnego jest to mozliwe?

    Zaproponuj notariuszowi, żeby akty notarialne skanował, a oryginały
    wrzucał do niszczarki - po wyrazie twarzy będziesz mógł sie zorientować,
    jakie jest nastawienie do zagadnienia ewentualnych zainteresowanych.

    Jeżlei chcesz być technicznie zaawansowany możesz dawac do podpisu
    elektronicznego dokumenty, które to umożliwiają - na obecnym etapie
    zaawansowania mało realne. Taniej zainwestować w segregatory.

    Pzdr: Catbert