  • Data: 2007-01-01 22:15:21
    Temat: Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Od: donwito <q...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Jan 2007 18:37:33 +0100
    akala <a...@a...com> napisał(a):

    > Mój znajomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Niezbędny
    > mu jest "laptop" który zakupił 3 miesiące temu no i niestety dzisiaj
    > już mu padł ,a jutro ma spotkanie z klientem. Wybiera się jutro rano
    > do sklepu w którym kupił tego "laptopa" ,na rozmowę .Jak sądzicie od
    > czego zacząć "dyskusję " w sklepie by problem załatwili szybko i
    > skutecznie. Nadmieniam ,że brak komputera może mieć znaczący ujemny
    > wpływ na zarobki mojego znajomego .Zaznaczam ,że "laptop" jest
    > zakupiony na "firmę"

    Aristo, Acer, Asus, Apple, Fujitsu-Siemens, HP, Lenovo, LG i Toshiba
    mają na 100% gwarancję producenta i na 101% załatwienie sprawy przez
    producenta potrwa krócej niż przez sklep, a ponadto, jeśli laptop był
    z wyższej półki, to obejdzie się bez wychodzenia z domu (gwarancja
    door to door). Jeśli był naprawdę z wyższej półki, czyli także od
    dobrego producenta, to naprawa nie potrwa dłużej niż 5 dni z
    dostawą w obie strony włącznie. Nie wiem, jakiego producenta laptopa
    musiałby kupić Twój znajomy, żeby bardziej opłacało mu się dyskutować
    o przepisach ze sprzedawcą niż po prostu skorzystać z gwarancji
    producenta.

    pozdr,
    w.
    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)