  • Data: 2007-11-25 21:40:39
    Temat: Re: utylizacja kwasu azotowego
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fickaj$mei$1@inews.gazeta.pl...
    > Znalazłem w komórce trochę kwasu azotowego. Chcę to oddac do utylizacji.
    > Jak
    > sprawa wygląda od strony prawnej? Musze się spowiadac/ktos będzie
    > zainteresowany itp skąd ten kwas ? ( w sumie to nawet nie wiem,wiem, ze go
    > "odkryłem") ?
    > PS. Nie produkowałem nitrogliceryny ;)

    A - jesli kwasu jest naprawde duzo i nie chcesz go sprzedawac, to mozesz
    zastosowac wstepna neutralizacje wodorotlenkiem sodowym - w tym celu musisz
    zakupic "Kreta" lub inny preparat do udrazniania rur z wodorotlenkiem
    sodowym. Klopot z nim jest tylko taki, ze on reaguje "bezglosnie", wiec nie
    wiesz kiedy zakonczyla sie neutralizacja i masz nadmiar wodorotlenku wiec
    radzilbym dosypac na oko troche ":Kreta", zamieszac, dosypac "sodki" jesli
    sie mocno burzy to znow troche "Kreta" i tak dalej.

    Pozdrawiam
    SDD