eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa o szczególnych zasadachrozwiązywania z pracownikami stosunk.ów pracy z przyczyn niedotyczących pracowników › Re: ustawa o szczególnych zasadachrozwiązywania z pracownikami stosunk.ów pracy z przyczyn niedotyczących pracowników
  • Data: 2004-11-01 21:25:56
    Temat: Re: ustawa o szczególnych zasadachrozwiązywania z pracownikami stosunk.ów pracy z przyczyn niedotyczących pracowników
    Od: "JOLANTA DOBRZYN" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi tu prawdopodobnie o kobiety w ciąży, w trakcie urlopu
    > macieżyńskiego, wychowawczego, osoby którym pozostało mniej niż 4 lata do
    > emerytury, osoby wskazane przez związeki zawodowe...

    dzieki,
    akceptuje kobiety w okresie urlopu macierzynskiego i wychowawczego, ale co
    do kobiety w ciazy art.177kp, oraz osoby z 39kp, oraz osob wskazanych przez
    zwiazki to aczej nie bo czytajac art.5 ust.5 przedniotowej ustawy dochodze
    do wniosku ze tym osobom moge dokonac tylko wypowiedzenia warunkow placy i
    pracy, a art.10 w ust 2 mowi mi o dwoch warunkach ktore maja byc spelnione
    jednoczesnie tj. ochrona na mocy innych przepisow, a te osoby sa juz
    chronione z przedmiotowej ustawy oraz musi byc dopuszczalne co do tych osob
    chronionych z innych przepisow mozliwosc wypowiedzenia im umowy o prace w
    tybie zwolnien grupowych. Tak jest napisane w ustawie i ja to tak rozumiem.
    dzieki za info i prosze o kolejne przyklady pracownikow z art.10 ust2
    przedmiotowej ustawy