  • Data: 2007-04-27 15:45:49
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    > A Wy macie jakiś obowiązek wdawać się z nimi w rozmowy?
    Właśnie taką sytuację dziś miałem:
    > "Nie jestem zainteresowany. Proszę do mnie więcej nie dzownić. Zegnam".
    mimo takich słów drugi i trzeci telefon, że może jednak ja chcę wysłuchac tej
    Pani propozycji, nerwy, pyskówka i prawie trzydzieści telefonów gdy zaraz po
    rozpoznaniu głosu bez słowa odkładałem słuchawkę i potem kilkanaście raz po raz
    głuchych. Nikt mi nie wmówi, że to nie była złośliwość.