  • Data: 2007-04-27 11:44:21
    Temat: Re: umowa rezerwacyjna - bezzwrotna zaliczka
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Herman porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy w mysl przepisow KC taka konstrukcja ma prawo istniec? wydawalo mi sie
    > ze ZALICZKA jest zawsze zwrotna w mysl definicji z KC - jak to jest?
    Istota zaliczki jest to ze jesli zamawiajacy rezygnuje z
    uslugi/towaru/etc to sprzedajacy zachowuje zaliczke. Inaczej - jaki
    bylby sens zaliczki?
    Co najwyzej, postaraj sie zeby to nie byla zaliczka a zadatek. Wtedy
    jesli developer sie wypnie na Ciebie, to zwroci Ci 2x zadatek
    --
    badzio