  • Data: 2008-11-02 21:35:51
    Temat: Re: umowa przeslana faksem lub mailem
    Od: "JG" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Zeskanowany przestaje być oryginalny ?
    >
    > Zeskanowany nie stanowi formy pisemnej.

    1. Tu wracamy do kwestii ktora poruszyli juz odpowiadajacy w tym poscie -
    czy umowa o dzielo wymaga formy pisemnej aby byla wazna
    2. W sadzie jest to chyba dowod np. po analizie grafologicznej?

    Nie chodzi mi o stuprocentowa gwarancje ustawowa, chcialbym po prostu aby
    nie doszlo do sytuacji ze sie mocno przejade na takim upraszczaniu sobie
    zycia.

    JG.