  • Data: 2006-03-08 09:45:23
    Temat: Re: ukryta kamera - odszkodowanie
    Od: "kazow" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiec wnioski z tej dyskusji sa takie:

    1. klocimy sie czy to zadoscuczynienie czy odszkodowanie
    2. super ze nasze prawo jest lepsze od amerykanskiego
    3. gosc bedzie ukarany przez sad a ja mam olac
    4. jestem naciagaczem ktory bezczelnie zaczal krzyczec na to co gosc
    zrobil, czyli w sumie ja jestem oszustem, super
    5. nie starac sie o nic bo jestem bezczelny albo i tak nic nie dostane
    albo nie umiem wycenic ( a jak sie wycenia odszkodowanie jak ktos kogos
    znieslawi?)

    cos pominalem?

    dla wyjasnienia, gosc zorganizowal trzy castingi, w odstepie tyogodnia,
    moja zona byla na drugim, kamere zauwazono za tydzien, a odebrano ja
    chyba tego samego dnia gdy zauwazono, zdjecie ma policja

    pozdr.
    kazow