  • Data: 2004-03-13 08:24:39
    Temat: Re: uczelnia wyzsza i wezwanie(trochę długie)
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wysłałem w kwietniu 2002 to dlaczego
    terminy

    > Pewnie chodzi o tzw. okres rozliczeniowy .. czyli 30 dni liczac od konca
    > miesiaca, w ktorym zlozylo sie wypowiedzenie.

    prawdopodobnie tak, do tego nie moge znaleźć kwitka zapłaty za marzec, więc
    coś mi się zdaje, że pewnie nie zapłaciłem - pomału się układa...
    cóż skleroza nie boli ale trzeba się nachodzć (a teraz napłacić :) )
    Fakt, że nie rozumiem dlaczego na 30.06.2003 zamiast kwiecień 2002...
    Pozdrawiam
    Przemo