  • Data: 2005-10-23 14:20:54
    Temat: Re: trzecia tura wyborow
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Oct 2005 11:06:40 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Ja idę - oddać głos nieważny. ;)))

    Hmm 10 lat temu zrobiłem dokładnie tak samo - tj. dopisałem do listy mojego
    kandydata (IMHO to był ten sam kandydat, na którego Ty głosowałeś 2
    tygodnie temu).
    Szczerze mówiąc już mi przeszła taka bezkompromisowość. Jednak widzę
    różnicę pomiędzy kandydatami i chociaż potrafię docenić to, że przeżyłem w
    miarę bezstresowo dwie kadencje Aleksandra K., wolę mieć jednak wpływ na to
    kto zamieszka w Pałacu Namiestnikowskim.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||