  • Data: 2005-01-25 19:12:11
    Temat: Re: [trollowanie] co myślę o Leszku
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co mnie to obchodzi?
    > Skoro uwazacie go za trolla -> do KF i koniec.
    > Zakladanie nowego watku pod haslem : "Czy X jest trollem" zalatuje
    paranoja.

    chcialbym zauwazyc ze to nie taki watek, bo dla mnie osoba
    ktora innym wpaja ze kogos ma nie czytac to delikatnie mowiac frajer.

    Chcialem tylko poznac opinie innych grupowiczow na temat tego czlowieka/

    > Ja nie potrzebuje potwierdzenia innych by stwierdzic, ze ktos jest
    trollem i
    > go splonkowac/ignorowac w inny sposob.

    ja tez nie, ale chce tyklo temu czlowiekowi dac do zrozumeinia
    ze nie tylko ja mam go za niezbyt bystrego.

    P.