  • Data: 2009-11-25 12:18:49
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.11.25.12.11.08@Eustachy.pl...

    > Nie może być tak, ze 0,5% ma decydować, co ma być w szkole a co nie.

    wrocmy do poczatku tej galezi, opodatkujcie sie dobrowolnie na swoj kosciol,
    to zobaczymy po ktorej stronie slupka bedzie to 0,5%, obawiam sie ze polska
    wtedy stanie sie ateistycznym panstwem, a kosciol pojdzie z torbami

    > Najpierw to oddaj co zagrabiłeś i się problem rozwiąże.

    ja nic nie zagrabilem, a skoro o tym mowa, to moze najpierw zaplac za to,
    co przez wieki wyludziles

    > Podatek nie jest dobrowolny z definicji. Przecież z podatków wiernych
    > idzie.

    nie, idzie z podaktow wszystkich, rowniez tych niewiernych i innowiercow