    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: symbole religijne w klasie
    Date: Tue, 24 Nov 2009 20:34:13 +0100

    W wiadomości news:hehagf$ekl$1@news.onet.pl Zygmunt <...@o...eu> pisze:

    > Nie znam "innych przyczyn" ale muszę sie z tobą zgodzić, że mnie tu w
    > żaden sposób nie możesz obrazisz
    Ja ci to wyjaśnię.
    Cokolwiek bym bowiem o tobie powiedział, nawet używając wulgaryzmów i
    określeń skrajnie pejoratywnych - będzie to dla ciebie jedynie niczym nie
    zasłużonym komplementem. Nie mam zatem szansy cię obrazić.
    Ale ty mnie także nie. Cokolwiek byś o mnie powiedział będzie to jak
    szczekot kundla. Czasem widzę jak jakiś nieopodal ujada - może mnie w swym
    psim języku bluzga? Mam się poczuć przez niego obrażony? Też go obszczekać?

    > A jeśli w swojej walce o "ateizm wszędzie"
    Ty jesteś jednak nierozumny bardziej niż prawo przewiduje. Nie walczę o
    ateizm; ateista jest takim samym idiotą jak wierzący - jeden wierzy, że bozi
    nie ma, drugi - że jest, różnica żadna.

    > nie jesteś mięczakiem to
    > stwórz i opublikuj
    > jakąś karytaturę Mahometa i nie bój się jawnie krytykować i wyśmiewać
    > muzułmanów....
    Pierd..., znaczy pieprzysz bez sensu. Karykatury mitycznego Jahwe, Jezusa
    także nie rysuję. Po co?
    Miałem na roku dwóch kumpli z Iraku i jednego z Syrii. Normalni ludzie.
    Owszem mieli swoje idiotyczne i śmieszne z mojego punktu widzenia obrzędy,
    ale praktykowali je prywatnie, nie napastowali nimi nikogo, nie próbowali
    żądać aby inni ich przestrzegali. Łyknąć też potrafili.
    I tak powinno być - religia sprawą prywatną, wzajemna tolerancja i to jest
    wszystko, czego trzeba.

    > oni też nie są ateistami.......
    "Myślisz" prostymi schematami.

    > KK to łatwizna bo ludzie mają wpajaną miłość do bliźniego....niestety do
    > każdego.....
    Chrześcijaństwo (kk to tylko jedna z wielu sekt w jego łonie,
    najliczniejsza, co nie oznacza najlepsza) jest starsze od islamu o prawie 7
    wieków. Okres swoich krwawych zbrodni ma już (na razie) za sobą. Młodszy
    islam widocznie wciąż to jednak przeżywa. I tak w znacznie mniejszym
    stopniu. Zresztą ocena zależy od historycznego i kulturowego podłoża.

    --
    Jotte